JAK ŽÍT SVŮJ SEN!!!

Jak jsem poznal sám sebe aneb živit se tím co tě baví

    Jednou jsem na internetu hledal něco o hypnóze a objevil jsem zajímavé video, díky kterému jsem se vrátil ke kouzlení. Na tom videu byl právě Jakub Vosáhlo. Potom, co jsem navštívil jeho web, jsem se dozvěděl o jeho kurzu osobního rozvoje a o slevě pro střední školy. Netrvalo dlouho a domluvili jsme se s mojí paní profesorkou na češtinu, že by bylo dobré Jakuba pozvat na Masarykovu obchodní akademii v Jičíně, kde jsem studoval. Nepozvali jsme ho, aby nám předvedl, jak kouzlí nebo hypnotizuje, ale jak osobně roste.
Ukázal nám, jak být připraveni na svět, až odmaturujeme. Někteří z nás půjdou jako každý na vysokou školu, protože se to tak normálně dělá, ale jiní půjdou rovnou pracovat. Vysvětlil nám, jak se chovat, abychom byli také úspěšní, když si vybereme cestu práce.

Video ukázku nalezneš na tomto odkazu: ODKAZ NA PŘEDNÁŠKU Z MOA JC (třeba i tobě změní život k lepšímu).

    Po přednášce jsem měl možnost s Kubou osobně promluvit – zeptat se na několik málo věcí a dozvědět se i něco víc o kouzlení. Ukázal mi jedno kouzlo, které se v té době teprve učil. Bylo perfektně provedené. Také jsem mu předvedl jedno z mých kouzel a líbilo se. Od té doby jsem se do kouzlení pustil ve velkém, jelikož už od 6 let mě to bavilo, tak proč se tím jednou neživit a nesplnit si své sny?

    Pokoušel jsem se dozvědět i něco o hypnóze. Na to mi bylo odpovězeno takto: „... to prostě ráno vstaneš z postele a víš, že to dokážeš, tak jdeš do ulic luskáš prstama a hypnotizuješ" :D V té době jsem se nad tím pousmál, ale ani ne po roce se mi to opravdu stalo. Jednoho dne jsem vstal a uměl jsem to. Hypnotizoval jsem skoro každého. Většina z nich chtěla odnaučit kouřit, povedlo se. Vydrželi to bohužel jenom týden, ale cigareta jim prý nechutnala. Říkali, že horší nikdy neměli.

    Pokud tě zajímá více o hypnóze, kouzlech nebo snad o focení či natáčení, neboj se a kontaktuj mě. Lidé mají strach i já ho mívám, ale je dobré se nebát a něco udělat, protože čeho budeš litovat – toho, co jsi udělal, nebo toho, co jsi mohl udělat a mít?

Filip Malý
kouzelník, malíř obrazů, fotograf a kameraman

s Jakubem na MOA JC, Filip Malý a Jakub Vosáhlo

Pokud se ti článek líbil, můžeš přidat svůj dojem do komentáře.